Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Informatie
Chatbox

 

 [Gevonden.] Zusje

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jasper Prior
Admin
Jasper Prior


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 19-05-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : thuis

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: ~You're just a daydream away~

[Gevonden.] Zusje Empty
BerichtOnderwerp: [Gevonden.] Zusje   [Gevonden.] Zusje Emptyzo mei 27, 2012 7:28 am

Ik zoek voor Jasper zijn Zusje Haley.

Wie zoek ik?
Haley Maria Prior
(16, vrouw, vampier)

Faceclaim
Dat mag je helemaal zelf invullen, weet je niemand stuur een berichtje ik wil ook wel even zoeken =3

Karakter
Ze is een vrolijk meisje die goed kan opschieten met haar broer Jasper. Voor de rest mag je het karakter zelf invullen.

Familie
Vader: Alex Jason Prior (Vampier, dood)
Moeder: Marry Maria Prior (Mens, dood)
Broer: Jasper Alex Prior (Vampier, leeft, 17 jaar)
Broer: Alex Brandon Prior (Vampier, dood)

Verleden
De vader van Jasper en Haley was een vampier die lid was van de "Vampire Clan." Deze groep vampiers wilde tussen de normale mensen leven. Haley haar moeder was gewoon mens. Toen Jasper veranderd was in vampier is haar oudere broer Alex op mysterieuze wijze dood gegaan. Jasper is samen met Haley gevlucht toen hun vader ook was vermoord. Haley heeft toen besloten om ook vampier te worden. Ze heeft toen nog 50 jaar samen met Jasper rond gereist, maar na een moord die Jasper gepleegd had op zijn geliefde Belinda is hij verdwenen. Sindsdien heeft Haley Jasper niet meer gezien.
Meer info


Wil je graag deze persoon spelen, stuur dan even een berichtje dan kunnen we nog wat dingen bespreken!!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gevonden.] Zusje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Somewhere Only We Know :: Plot page-
Ga naar: